[unable to retrieve full-text content]

Preview The Guardian has corrected an article describing a “plot” to “smuggle” WikiLeaks founder Julian Assange out of London, more than a year after publication. Russia called the article “disinformation and fake news” from the outset.
Read Full Article at RT.com


View Article Here RT UK News